Ciddiyetsiz, kendine her yerde Quyin diyor ve adı Melike.

24 Temmuz 2015 Cuma

[İskambil Kartları Blog Turu #7] Bela - Sally Green

Bela, Bela, Bela.

Her yerde öve öve bitiremedikleri ve arka kapak yazısını kitapçıda defalarca okumuş olmama rağmen konusu hakkında hiçbir fikir edinemediğim ve tur kitabımız olmuş Bela.

İnsanı böyle iki kelimelik cümlelerle şoka sokan bir yazar vardı okuduğum, birisi Labirent serisinin yazarı James Dashner ve şimdi de ikincisi Sally Green oldu. Taktiği kaptım ben arkadaşlar. Cümleleri kısa kes. Düşüncelerini belirt. Ama az. Herkes bilmesin. Çok az. Ve kapının arkasında. Orada. ÖCÜ VAR BÖÖ!

Bakın korktunuz jfkldşşflk

Tamam, her neyse.

Bu yorumu diğer yorumlarıma nazaran kısa tutacağım çünkü kafamı toparlayamıyorum doğru düzgün, belki bu yüzdendir de bilmez ama kitapta herkesin övdüğü kadar güzel bir şey bulamadım ben. Belki beklentim çok yüksekti, belki şu reading slump halleri yüzündendi bilemem ama kitabın son kısmı hariç her yerini bunalarak, daha büyük bir atraksiyon bekleyerek okudum. Karakterleri sevmedim, var olan dünyayı bu kadar açıklamasız bırakmasını sevmedim, sebepsiz yere olan şeylere anlam veremedim. Ama sonunda beklediğim bir olay gerçekleşti sırf o yüzden ikinci kitabı okumak istiyorum. Yine de
dediğim gibi, yaratılan dünya ya da var olan dünyada cadıların kurduğu düzen çok boştu. Böyle çok daha fazlasın bekledim sanırım bu yüzden de pek beğenemedim.

Yine de, yiğidi öldür hakkını yeme derler; kurgu orijinaldi, Benim ruhani bunalımlarıma rağmen bile akıcıydı kitap. Bu kadar yermeme rağmen 10 üzerinden 7 puan verdim ve bunun nedenini bende anlamadım lgşlmfg. Ya kitap güzel, cidden güzel. Ama beni bunaltan çok noktası vardı, onlar da biraz kitabın güzelliğinin üstüne kum serpti ben de övebileceğim noktalarını tamamen unuttum. Benim rezilliğime vurun ve siz kitaba bir şans verin. Bu kadar beğenen olduğuna göre bence pişman olmayacaksınız.

Bela ve Vahşi çekilişimize katılmak için Facebook sayfamıza ve Instagram hesabımıza uğramayı unutmayın! :D



0 yorum:

Yorum Gönder

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Ne Okuyorum?

Anna Todd - After

Recent Posts

Unordered List

Pages

Text Widget

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Author Info

Text Widget

Instagram

Facebook

Quyinin Halkı

About the Author

featured Slider

Navigation Menu

Twitter

Like us

Popular Posts

Copyright © Quyinin Tacı | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com